Stella Fietsen reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en ervaringen Stella Fietsen
Benieuwd welke beoordelingen en reviews er geschreven worden over Stella Fietsen? Je leest ze hier. Wij hebben de reviews van Stella Fietsen namelijk voor je op een rijtje gezet. In de reviews lees je hoe klanten Stella Fietsen hebben ervaren. Eerlijke meningen die je niet iets proberen te verkopen, maar je informeren. Op basis van deze reviews kun jij een weloverwogen beslissing maken of je ook iets bij Stella Fietsen wilt kopen.
Over Stella Fietsen
De Nederlandse marktleider in e-bikes (elektrische fietsen) is Stella Fietsen. Stella is in 2011 opgericht door de mannen Daan van Renselaar en Wilco van de Kamp. Twee jonge ondernemers die in hun eigen schuurtje de eerste e-bike ontworpen en gemaakt hebben, en sindsdien is het bedrijf razendsnel gegroeid. Nu, ongeveer 10 jaar later, heeft het bedrijf meer dan 550 medewerkers en mogen ze zichzelf dus marktleider in Nederland noemen. Het doel van Stella Fietsen? In binnen- en buitenland iedereen laten genieten van een e-bike van Stella. Het is uniek dat ze alles zelf doen en ze richten zich echt specifiek op de productie en verkoop van e-bikes. Vandaag de dag zijn er meer dan 50 vestigingen verspreid over zowel binnen- als buitenland. Naast Nederland heeft Stella Fietsen namelijk ook vestigingen in onder andere België en Duitsland. Er zit dus gegarandeerd een vestiging bij jou in de buurt.
Waarom kiezen voor Stella Fietsen
Een e-bike kun je natuurlijk bij meerdere bedrijven kopen, maar waarom dan Stella Fietsen? Zij beweren dat een Stella e-bike meer is dan een e-bike. Je krijgt er namelijk ook de kwaliteit, de service en het contact met het bedrijf bij. Zo heb je tot 5 jaar garantie, kun je binnen 5 werkdagen al gaan fietsen met je nieuwe e-bike, is een proefrit aan huis mogelijk, en dat allemaal voor de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Dat maakt ze uniek. De e-bikes worden op maat gemaakt. Iedere dag weer worden de fietsen met liefde en vakmanschap gemaakt. Ze beloven dat ze hierbij de nieuwste techniek gebruiken en dat de fiets dus van topkwaliteit is. Dat merk je ook wanneer je aan het fietsen bent. Je hoeft je minder in te spannen, dus genieten op de fiets kun je gegarandeerd. De belofte ‘Stella makes my day’ past daar heel goed bij. In het assortiment vind je niet alleen dames- en herenfietsen, maar ook seniorenfietsen, driewielers, schoolbikes en nog veel meer.
Is Stella Fietsen betrouwbaar?
Het hoofdkantoor van Stella Fietsen is gelegen in Nunspeet. Het bedrijf is niet alleen in meerdere onderzoeken uitgeroepen tot winnaar, maar ook bij diverse e-bike testen kwam de e-bike van Stella Fietsen als winnaar uit de bus. Ze ontwikkelen de fietsen samen met meerdere partijen, waaronder ANWB, Spanning en Axa. Bij KiyOh scoort het bedrijf een 8,6 op basis van bijna 10.000 beoordelingen. Naast een klantenservice, biedt Stella Fietsen ook een gratis brochure aan. Deze kun je online aanvragen, waarna deze per post en e-mail naar je toe wordt gestuurd. Tot slot kun je een bezoekje brengen aan een Stella E-bike Testcenter. Met meer dan 50 testcenters kun je direct een proefritje maken en een medewerker spreken voor al je vragen.
Klantenservice en klachten
Stella Fietsen heeft een klantenservice die je op meerdere manieren kunt bereiken. Je kan telefonisch contact opnemen, maar ook via de mail of via whatsapp kun je ze een berichtje sturen. Daarnaast is er een online contactformulier die je in kunt vullen. Wanneer je op de website zit, kun je rechts in de hoek op de help-button klikken, waarna je met een medewerker kunt chatten. Van maandag tot en met vrijdag kun je tussen 08.30 en 17.30 uur met iemand chatten. Daarnaast is het ook mogelijk om via Facebook, Twitter, YouTube of Instagram op de hoogte te blijven. Mocht dat nog niet genoeg zijn, dan kun je ook eens bij de veelgestelde vragen kijken. Wie weet vind je daar meteen antwoord op je vraag.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij in het verleden iets gekocht bij Stella Fietsen? Door een review over jouw ervaring te schrijven, kun je andere mensen helpen. Laat weten of je een positieve of juiste negatieve ervaring hebt met het bedrijf en waar dat door komt. Reviews van klanten zijn nou eenmaal heel betrouwbaar en geven anderen een goed beeld van het bedrijf. Laat dus van je horen!
Ronduit slechte service.
7weken wachten op reparatie ...Stella schat schade 1600
Expert 599 ??? Oplichters
En ik maar wachten
In mei 2023 brak de bagagedrager af. Ik plande een reparatie in. Ik moest aangeven wat er kapot was. Na 6 weken kon ik terecht. Op het moment van de afspraak, was er geen bagagedrager. Twee weken later was de bagagedrager vervangen. Wat bleek: wiel zat los, bagagedrager zat niet goed vast en bij elke versnelling, trapt de fiets door. Heel lastig als je van je fiets afhankelijk bent. Ik plande een nieuwe afspraak in. 7 weken later kon ik terecht..Klacht via chat en mail wordt niet op gereageerd. Ik besloot naar de zaak te gaan en om een leenfiets te vragen. De aanwezige verkoper is daar alleen om te verkopen. Ongeduldig en onvriendelijk maakte hij duidelijk dat hij mijn probleem niet op kon lossen. Met de kapotte fiets reed ik weer naar huis. We zijn nu 4,5 maand verder. Vandaag maar weer een reparatie ingepland. De medewerker was niet gevoelig voor de klacht. Toen ik aangaf een monteur aan huis te willen (anders moet ik vanaf werkplaats naar huis lopen als de fiets niet gelijk gemaakt kan worden) zou hij 30,- in rekening brengen...Dus Stella kan fietsen verkopen. Verwacht niks meer dan dat. Wij kopen er lig nooit, nooit meer een fiets!
Wat een slechte service bij Stella!
vandaag na bijna 10 weken mijn fiets terug gekregen van een reparatie ( 2 maanden daarvoor ook al ruim 6 weken kwijt geweest voor het zelfde euvel). Ik moest zelf elke keer bellen hoe het met mijn fiets stond want vanuit Stella hoorde je maar niks. Paar keer werd er aangeven dat ze nog niets van de werkplaats hadden gehoord en dus niet wisten wat de status was, dat ze het uit gingen zoeken en dat ik dan teruggebeld zou worden, maar je wordt gewoon niet gebeld constant moest ik er zelf weer achteraan. Na 8 weken kreeg ik te horen dat het onderdeel wat ze nodig hadden niet geleverd kon worden ( daar komen ze dan na 8 weken pas achter), maar wel heel frappant dat ineens het onderdeel wel weer aanwezig was dus toen konden ze de fiets na 1 week thuis afleveren. De service en communicatie is echt bar slecht. Ik zou niemand aanraden een fiets bij stelle te kopen.
Slechte communicatie inzake levertijden.
Verkopers brengen de verkeerde fietsmaten aan de man/vrouw, want de cijfers zijn belangrijk. Verkopers kunnen enorm goochelen met de prijzen en prachtige kortingen geven als men voelt dat de vis dan gaat bijten. Een fiets van 999 euro is nooit in stock geweest maar is wel op elk winkelraam en lichte vrachtwagen afgebeeld. De lak is niet te vergelijken met die van de bekendere en meer ervaren merken.
Onderhoud moet je doen in één van de weinige winkels. Ik vrees er voor dat Stella niet lang meer België service kan leveren. Dus zal men als Belgische klant naar NL moeten gaan. Dit laatste is ook af te leiden uit de grote schuld, zie gegevens nationale bank en vooral NL kranten. Kortom wees op uw hoede, goedkoop is soms duurkoop!
Mijn vriendin kocht een fiets van meer dan 2000 euro.
De verkoper vertelde over de geweldige service aan huis om de overlast zo veel mogelijk in te perken.
Na één week bleek dat de batterij na 4km rijden plots 36 km naar beneden gaat.
Na drie weken startte de fiets voor de eerste keer niet meer op.
De display werkte niet meer.
3 weken... 2000 euro...
Costumer service vertelt dat ze niet meer aan huis repareren.
Het feit dat de fiets het al begeeft blijkt niet abnormaal.
We moeten maar eens zelf tot aan de winkel om er naar te laten kijken.
Zeer slechte service, lauwe reactie op het feit dat hij zo snel kapot is.
Als enige vervoersmiddel kan je niet rekenen op Stellabike!
Dit betreft ordernummer 3934488
Op 3-3-2023 staat Tjebbe voor me deur met mijn nieuwe Stella
Ik had een nieuwe besteld om dat het zadel van me oude fiets niet meer lager kon( volgens de verkoper) ik vertelde aan Tjebbe dat reuma heb, en dat mij beloofd was dat de versnelling makkelijker en lichter te bedienen zou zijn. Was niet gebeurd en kan ook niet volgens Tjebbe.
Maar u zadel kan zeker wel lager, en dan kan u ook elektrisch blijven schakelen. Zo gezegd zo gedaan. Gelukkig dat Tjebbe de mogelijkheid wel zag. Ik rij nu weer heerlijk op m’n oude Stella fiets.
Dat ie pas service geweldig
Hebben bij hun voor het 2 de keer fietsen gekocht in Hengelo ,waren en zijn er super blij en tevreden mee ,ook de service , jullie zijn toppers, en ook de verkoper MICHEL is een topper ! 👍🏻👍🏻
Nieuwe Stella fiets gekocht, ten eerste was hij maanden niet leverbaar. Na lang aandringen een leenfiets gekregen. Daarna eindelijk mijn fiets gekregen alleen maar problemen.
Meerdere keren het controlle systeem, computer en bedieningspaneel vervangen. Eerst was het garantie en toen moest ik betalen voor iets wat binnen 3 maanden weer stuk is.
Nu zit ik met een Stella die uitzichzelf gaat rijden midden in de nacht, accu eruit en durf hem niet binnen te zetten.
Dit na de laatste reparatie 2 maanden geleden...... pfffff. Reparatie zou 200+ euro zijn weer controlle systeem en de gepattenteerde stuurslot klapt ook in het slot tijdens het rijden, erntig gevaarlijk. Geen woorden voor en laat het ook niet meer maken ga kijken of iker nog oud ijzer prijs vooran krijgen.
Aankoop 16 12 2022 . Stipte levering.
Enige problemen bij de start, maar die werden door de lokale shop hersteld. Correcte afhandeling.
Ik had eindelijk naar 2 maanden proberen via de site een afspraak te maken. Een paar keer gebeld. Maar dan was het mega druk. Nu had ik eindelijk een afspraak staan en zou ik me fiets een dag van te voren brengen vanwege werk sta ik daar voor een dichte deur. Om 17:15u terwijl de winkel tot 17:30u hopen hoort te zijn. Dan bel je en dan krijg je iemand aan de lijn waar je dan tegen te keer gaat terwijl die vrouw er niks aan kon doen. Maar het is al lastig om een afspraak te maken en dan nu dit.. en mijn fiets moet al een maand een onderhoudsbeurt hebben.
Wat een waardeloze service biedt Stella! Ik heb in oktober 2022 een fiets besteld bij Stella. Het thuis afleveren van de fiets was al een drama, ze geven een dag op dat ze de fiets komen brengen en 2 dagen van te voren een tijdslot waarbinnen ze de fiets komen leveren. Wijzigen van de datum of tijd is bijna onmogelijk...lekker handig als je fulltime werkt. Mijn fiets ging tot 2x aan toe stuk en uiteindelijk is de fiets opgehaald voor reparatie bij Stella in Nunspeet. En of ik zelf even naar de Stella winkel bij ons een dorp verderop wilde gaan om een leenfiets op te halen. Ik heb tot 3x toe een kapotte leenfiets meegekregen en de fiets die ik gekocht heb vertrouw ik niet meer (vastgelopen ketting tot 2 x toe waarbij ik ook ben gevallen). We zijn nu 4 maanden verder, ik heb geen leenfiets en geen eigen fiets meer...ben echt ontzettend klaar met Stella. Ik krijg geen reacties op mijn mails en het winkelpersoneel kan ook niks voor mij doen. Dus mijn advies is, ga naar een goede fietsenwinkel voor je fiets en zeker niet naar Stella. Ik heb nog nooit zulke slechte service meegemaakt!
maart 2021 een stella fiets gekocht, direct al problemen met de ondersteuning. 4x terug naar de fabriek 3 x monteur aan huis.
sept 2022 klacht nog steeds niet opgelost, lange rij bij de klanten service ben je er eindelijk door doen ze als of ze je niet verstaan en drukken de verbinding weg.
fiets is weer terug naar fabriek probleem niet opgelost wel een servicebeurt waar niet omgevraagd was hup 75 euro, een kabel vervangen die niet stuk is.
daar het een fiets is uit de outlet zit er maar een jaar garantie op, dit is echter nooit verteld.
Stella ervaar ik als een groot drama en zal ook niet iemand aanraden om daar een fiets te kopen.
Heb nu contact met mijn rechtsbijstandverzekering om stella aansprakelijk te stellen voor de niet geleverde diensten
29 juni een fiets gekocht in Almere. Aardige verkoper, mooie fiets. Er zou 8 augustus, in de laatste week van mijn vakantie geleverd worden. Betalen moet vooruit. Omdat ik niets meer hoorde, heb ik gebeld met Stella. 8 augustus was niet haalbaar. 15 augustus echter, kon ik de fiets in Nunspeet ophalen of 30 augustus thuis geleverd krijgen. Gekozen voor ophalen in Nunspeet. Daar aangekomen was er GEEN fiets. Iets misgegaan. Na heftig aandringen heb ik een tegemoetkoming in mijn kosten (benzine en uren) gekregen. Nieuwe afspraak op 30 augustus. Afspraak gemaakt met een medewerker van de helpdesk die aangaf er ook niets aan te kunnen doen en net terug was van een burn-out. Daarna werd het weer stil. Naar de shop in Almere gereden om te vragen hoe het zat. Deze kon geen gegevens vinden. In Nunspeet was mijn order gecanceld. Geen idee hoe dat kon. Ik heb de koop daarop ontbonden en zou tussen de 5 en 10 dagen moeten wachten op restitutie van de koopsom. op 6 september creditnota ontvangen, maar geen geld. Vele malen gebeld, uren gewacht, nooit een antwoord. Wel een medewerker die de telefoon heeft opgehangen of me in de wacht heeft gezet om niet meer terug te komen. Al met al: geen fiets, geen geld terug en ontzettend veel irritatie en spanning.
Goede ervaring met Stella onze derde aankoop 1e aankoop nog in de schuur bij de potkachel en koffie van oma. service geen klachten altijd goed geholpen . wel drie keer 2 fietsen gekocht en onze dochter ook. In Nunspeet naar tevredenheid geholpen door Marius. en nu met de nieuwe aankoop hopen we op de zelfde voet met Stella door te gaan.
Niet hier bestellen. Zeer slechte service en klantenservice neemt je niet serieus. Oplichterij. Ik heb een fiets besteld en omdat ik aan het lijntje werd gehouden heb ik het geannuleerd. Nu 1 week later bel ik terug naar Stella en vraag ik waar mijn aankoopbedrag blijft, want die is nog niet teruggestort.. Zegt de mevrouw van de klantenservice dat ze mij niet in het systeem kan vinden terwijl ik alle gegevens heb doorgegeven. NOOIT BIJ STELLA BESTELLEN MENSEN.
We hebben voor mijn dochter een fiets gekocht bij Stella in Nuth. Op zich is dat allemaal goed verlopen, en zijn we goed geholpen en geadviseerd.
Vervelend is wel het continu pushen van een grotere accu, het is duidelijk dat hier een voordeel aan kleeft voor de verkoper als de klant 'erin trapt'
De fiets zou op voorraad en binnen een week konden we deze ophalen in Roermond, bezorgen was geen optie (terwijl dit wel op de website staat).
2 uur voor de afspraak krijg ik een voicemail bericht dat de afspraak niet door gaat, omdat de fiets beschadigd is aangekomen. Via de mail krijg ik automatisch een nieuwe afspraak, wat uiteraard weer meteen een week later is. In deze afspraak staat ook meteen dat je wel uiterlijk 48uur van tevoren de afspraak kunt annuleren, anders krijg je kosten in rekening gebracht. Maar Stella zelf kan deze gewoon 2 uurtjes van tevoren annuleren met een smoesje zonder gevolgen.
Deze afspraak heb ik moeten verplaatsen i.v.m. conflicterende afspraken, daarvoor moet je bellen en sta je 15 min. in de wacht.
Het is een heel geregel om deze fiets op te halen in Roermond. Ik moest verlof nemen, de leen-fietsendrager ophalen in Nuth, thuis de inruilfiets ophalen, de fiets ophalen in Roermond, thuis nieuwe fiets uitladen, en dan de fietsdrager terugbrengen naar Nuth.
Voor dit hele gedoe heb ik de hele middag verlof genomen, maar dat is allemaal voor niets geweest.
Tevens hadden we gerekend op de fiets, en moeten we in de tussentijd maar weer kijken hoe we het vervoer opgelost krijgen.
Ik begin al langzaam spijt te krijgen van deze aankoop, want de klantenservice is niet geweldig.
Update:
Uiteindelijk de fiets kunnen ophalen, maar helaas is ook dit niet goed afgelopen. De medewerker die de fiets heeft uitgeleverd heeft het verkeerde serienummer ingevoerd in het systeem, nu staat op de factuur en de verzekeringspapieren het verkeerde serienummer.
Hier zijn we achter gekomen omdat de app van stella niet werkt, omdat deze ook het juiste serienummer nodig heeft. Nu is de fiets feitelijk niet verzekerd, en niet te traceren in geval van diefstal.
Ik heb meteen gebeld hiervoor met Stella. Maar na een half uur in de wacht te hebben gestaan, heb ik besloten om dit via whatsapp te melden. Er zou dan contact met me opgenomen worden, maar dit is inmiddels 4 dagen geleden en ik heb nog altijd niets gehoord.
Nu moet ik onder werktijd weer gaan bellen, maar eigenlijk heb ik geen tijd om een half uur in de wacht te staan.
Ik hoop dat dit ooit opgelost wordt.
Stella heeft gewoon te weinig personeel om alles goed af te handelen, maar ondertussen blijven ze wel gewoon acties aanbieden. Dit is kortzichtige hebzucht.
Mijn tip: koop je fiets ergens anders waar je wel klantenservice krijgt.
Waardeloze slechte service lange tijd voor een afspraak fiets te maken
Minstens 30 min wachten als je belt
mankeert van alles
Trapper valt er spontaan af
Batterij vult niet helemaal
Zadel wiebelt
5 maanden oud
Had ik toch maar weer een gazelle gekocht 👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿🤞👎🏿
2 nieuwe E-bikes gekocht bij stella in helmond.
Heel tevreden over de dienstverlening en advies.
Uitgebreid mogen test fietsen.
Top!
Stella Fietsen review
26-5-2020
• Eerste contact met Stella Fietsen Assendorperstraat 114, Zwolle. Wij waren op zoek naar een electrische fiets met bepaalde kenmerken (derailleur, v-brakes, uitvalnaven, middenmotor, etc.) omdat onze fietsen gestolen waren in de vakantie. Stella kon deze leveren, de Stella Allegra Easy.
5-6-2020
• Bericht gestuurd m.b.v. contactformuilier op de Stella-site (info@stellafietsen.nl). Achteraf gezien blijkt dit gewoon niet te werken. Komt geen response op .Ook nu nog niet. Wel automatisch iedere keer een automatisch gegenereerde reply waar je dus niks aan hebt.
11-6-2020
• Bericht van Stella Zwolle dat de fiets afgehaald kon worden. Volgens Stella had het zolang geduurd omdat de fiets in Doetinchem zou staan maar dat het wachten was op een accu???? Het zal wel.
15-6-2020
• Fiets gehaald. Blij!
Al met al dus 3 weken nodig gehad om een fiets te krijgen die op voorraad zou zijn in Doetinchem. Ik had hem beter zelf kunnen ophalen.
19-6-2020
• Onaangekondigd komt er een e-mail binnen waarin genoemd staat dat de fiets verzekerd is bij Kingpolis. En of wij even binnen 5 werkdagen willen aangegeven of de gegevens op de polis kloppen.??!!. Dat wordt dus annuleren. Want de verzekering bepalen we zelf wel.
19-6-2020
• Nog dezelfde dag de verzekering geannuleerd welke ook nog die zelfde dag wordt bevestigd door Kingpolis.
• Stella Zwolle op de hoogte gebracht van deze niet gewenste verzekering. En of dit bij elke verkochte Stella fiets automatisch gebeurd of dat ik wellicht iets gemist had tijdens het gesprek. Geén response op gehad.
Tot eind april 2022 een heerlijke fiets. Mijn vrouw is er zeer tevreden mee . Fietst goed. Goede trapondersteuning, een zeer grote actieradius. Ongekend gewoon! Dus zeer tevreden. In de tussentijd wel enig onderhoud gehad zoals remblokjes, lekkke band, tandwielcassette incl. nieuwe ketting. Maar dat hoort erbij.
Wat er niet bij hoort m.i. is een gescheurd bedieningspaneel (puur slijtage door gebruik) en en scheuren in de achtervelg op 5 plekken , daar waar de spaak bevestigd is aan de velg. Heb ik nog nooit meegemaakt met een fiets.
16-5-2022
• Weer een klacht ingediend via het contactformulier op de Stella site waarin staat dat het bedieningspaneel kapot is en dat de achtervelg op meerdere plekken gescheurd is.
Maar zoals ik al eerder zei: dat formulier werkt niet. Daar wordt niet op gereageerd. Whats-app werk nog het beste. Daar wordt binnen redelijk tijd op gereageerd. Telefonisch kan, maar daar sta je veel te lang in de wacht. Maar wat jammer is dat de service desk m.i. de klacht gewoon niet leest omdat ze onmiddellijk met een serviceafspraak cq. Onderhoudsafspraak komen met geschatte kosten van € 160,00 terwijl ik van menig ben dat dit garantie zou moeten zijn.
Na herhaaldelijk contact via whatsapp op 1-6 en 2-6-2022 om misverstanden te voorkomen over het niet betalen van de genoemde € 160,00 afspraak gemaakt voor 14-6-2022.
14-6-2022
• Om 07:45 uur een grote Stella bus voor de deur. Heeft alleen een bedieningspaneel. Geen wiel??. Bedieningspaneel valt niet onder garantie. Trouwens, zegt de monteur, de fiets is een outlet fiets. En daar zit maar een (1 jaar) garantie op. Hoezo outletfiets??!! Die is voor nieuw verkocht. “Dat hadden ze U in Zwolle moeten vertellen”. Bedieningspaneel kost € 60,00.
• Het achterwiel is er dus niet. Maar zegt de monteur: “als ik deze werkbon verwerk in het systeem wordt er binnen 2 werkdagen contact opgenomen over het leveren van het achterwiel.
17-8-2022
• Telefoon van Stella. Het achterwiel is er . En of er een service afspraak gemaakt kan worden. Hoe is het mogelijk?! Meer dan 2 maand later bellen. En dan met droge ogen vragen om ee serviceafspraak te maken. Onder welke steen zijn die vandaan gekropen! Denken ze nu werkelijk dat die fiets gewoon 2 maanden in de garage heeft gestaan om te wachten op een achterwiel. TWEE MAANDEN voor een achterwiel. De plaatselijke fietsenmaker kon mij er 1 leveren binnen 1 werkdag. De fiets is al lang weer helemaal weer up-to-date. En nog beter als bij levering. En gelukkig zonder tussenkomst en/of bemoeienis van Stella. Want ik denk dat het sterkste unique-selling-point van Stella het schuiven van dozen is.
Wil ik hier nu mee zeggen dat er nooit meer een Stella fiets komt?? Zeker niet .Moet iedereen zelf weten. Maar zorg dat je een parallel traject kunt bewandelen omdat de service en communicatie bij Stella heel klein geschreven is. De verkoper was aardig (maar misschien niet helemaal volledig in de informatievoorziening), de monteur was een aardige man, de medewerker(s) van de servicedesk was aardig. Maar de onderling samenwerking tussen de verschillende afdelingen en disciplines binnen Stella is volgens mee “helemaal naatje”.
Fiets gekocht in Brugge op 30/5/2022.
Uitleg was ok. Voorschot betaalt en datum ophalen fiets in Kuurne afgesproken. (06/07/2022).14.30h
Ok verlof genomen om de fiets te gaan ophalen.
Wat blijk als we daar zijn aangekomen geen fiets.
Verkoper belt naar het hoofzetel en dat is het.
Uitleg het systeem is verandert en dan daar sta je dan.
Wanner je dan vraagt wanneer je fiets beschikbaar is?
Antwoord geen datum. Alleen eind augustus.
Sorry en tot ziens. En dat is het.
Waar zijn we mee bezig ?
Geen e-mail of telefoon voordien om afspraak te annuleren.
Heb nog niets gehoord van hem.
Ik heb alvast een mooie zomer zonder fiets.
Bedankt.
In helmond bij Stella 2 elektrische fietsen gekocht.
Goed advies gekregen en mogen test fietsen.
Fietsen worden snel geleverd.
top!
Moederfiets gekocht, 9 weken levertijd. Jammer maar helaas, dan maar wachten. Het was biiiijna zover, maar 2(!!) dagen voordat de fiets geleverd zou worden, werd ons verteld dat een onderdeel niet leverbaar was. De fiets wordt over 7(!!) weken geleverd. Hoe kan dit nu zo kortdag pas bekend zijn? Maar goed, dat is nog niet het ergste, want de klantenservice is pas echt de kers op de taart. Ze zijn via de telefoon/mail/whatsapp niet te bereiken, heb je dan toevallig toch eens iemand aan de telefoon bieden ze 0,0 opties voor tegemoetkoming of mogelijkheden om het op te lossen. Zo staan er twee moederfietsen in de lokale Stella showroom, maar eentje meegeven als leenfiets is geen optie want dat is voor de verkoop. Het is de klant zijn probleem en niet die van hun, zij kunnen niks. Hoofdkantoor stuurt je naar de lokale winkel en de winkel naar het hoofdkantoor. Maar pas op, als je naar de winkel gaat, 15 minuten voor sluitingstijd sta je gewoon voor een dichte Stella winkeldeur in Almere. Gelukkig geen aanbetaling gedaan, order geannuleerd. Liever bij een andere winkel misschien wat meer betalen voor een fatsoenlijke klantenservice. Nooit meer Stella!
Fiets wordt niet geleverd op beloofde moment. Resultaat na al wat ellende. Eerst onjuiste verkooppraat en gepush in het ene filiaal. Vervolgens in ander filiaal gekocht. Eerlijkheidshalve werden we hier wel netjes geholpen. Wel al weer een week later. Twee fietsen gekocht en uiteindelijk worden ze niet geleverd wegens systeemfout. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Mocht dit positief zijn dan zal ik dat ook eerlijk hier melden. Maar ben er bang voor. Zeer zeer teleurgesteld. Vroeger nog bij de mannen in Nunspeet gekocht. Jammer dat dit dan zo eindigt.
Fiets Morena MDBPX F1 hun topmodel geleverd op de afgesprokken manier
Maar met 2 grote defecten 1speling op de crank, 2Balhoofd dat vastzit
fiets 2 maanden weg voor herstelling !
komt terug met beschadiging ( krassen, bramen ,verf geschaafd en onderdelen die los staan
verlichting ; spatbord , voorvork ;remonderdelen en bestikkering
na 500 km opnieuw crank los , fiets opnieuw 1 maand weg en na oneindig proberen bellen kreeg ik het antwooord dat ze niet wisten waar mijn fiets was !!!
daarna geleverde met opnieuw herstelde cranc , en een aantal herstelde beschadigingen , maar met lekkende remleidingen waar de olie op spatbord en voorvork liep
De enige verontschuldiging die ik gekregen heb was van de plaatselijke monteur in het filiaal , maar die heeft de herstellingen niet uitgevoerd
Neen voor mij niet meer !
Wachten inmiddels al drie maanden op onze fietsen 244927/302435 Afgelopen dinsdag 5/7 zouden de fietsen afgeleverd worden...maar helaas weer niet! Na een aantal keren bellen omdat Stella niet terug belt weer een nieuwe afspraak 26/7. Worden we een paar dagen later gebeld door het ophaalpunt in Waddinxveen met de vraag waarom we onze fietsen niet komen halen....!? Gelijk weer de klantenservice gebeld want ik wil ze heel graag ophalen!! Kregen we te horen dat de fietsen alweer weg zijn en doordat er door een nieuw systeem een nieuw ordernummer is aangemaakt hebben wij op deze fietsen geen recht meer!!! De fietsen worden dus weer opnieuw in productie genomen...nou weet nu al wat ervoor 26/7 gaat gebeuren...we kunnen u fietsen ivm onderdelen niet leveren!! Wij hebben al die tijd begrip gehad voor jullie probleem maar het begrip is inmiddels weg en heb er dan ook helemaal geen vertrouwen meer in dat de fietsen 26/7 geleverd gaan worden!!! Mijn advies is naar ieder die een fiets wil kopen doe geen aanbetaling want je hebt pas recht op geld terug na 120 dagen.....!! TERLEUGESTELDE/BOZE KLANT
Ik vind dat een waardeloos winkeltje is er geworden Stella Waddinxveen. 4 jaar terug hebben we een e-bike gekocht en prima geholpen door André Wissink. Met gevoel van toen heb ik weer een e-bike gekocht. Vandaag ging ik papieren aankoopbevesitiging even controleren en bleek dat een paar dingen niet kloppen wat ik met verkoper had afgesproken. Vandaag langs geweest en gevraagd dat graag dit even aanpassen de verkoopbevestiging i.v.m. garantie, een man met krullenhaar ( verkoper) zei tegen me dat ik niet bij hem heb gekocht en mag ik naar klantenservice stella bellen en hij kon me niet helpen. Ik vind echt bezar, als de andere verkoper niet aanwezig is met welke redenen dan ook dan kan hij me niet helpen. En ook nog echt asso praten. Ik ben helemaal klaar mee met die winkel met zo'n asso mense
Zal hier niks meer kopen, ben tegen bedrijven die bepalen wat ik wel en niet mag kijken. Toon ballen en geef mensen hun vrijheid terug, en daar hoort af en toe een btje eelt bij.
Fiets aangekocht op 17/08/2021, zijnde week 33 van 2021. Het bestelproces, de hulp bij keuze van de fiets, het aankoopproces was allemaal in orde. Er werd mij meegedeeld dat de fiets zou geleverd worden in week 38 van 2021, zijnde de week van 20/09/2021. Ik werd een eerste maal gecontacteerd dat de levering werd uitgesteld naar 6 oktober. Nadien werd ik nog gecontacteerd de levering werd uitgesteld naar 18/10 dan 28/10 vervolgens naar 26/11 wat ook weer werd uitgesteld naar 23/02/2022 om recent weer te worden uitgesteld naar 23/03/2022. Tussendoor ben ik verschillende malen gebeld om mij mee te delen dat ze 2 dagen later de fiets zouden komen leveren, om daags nadien terug te worden gebeld dat de levering toch niet kon doorgaan omdat er geen fietskader ter beschikking zou zijn. Wanneer ik vraag om gelet op de telkens uitgestelde levering, deze te annuleren, krijg ik de mededeling, niettegenstaande de firma in gebreke blijft, dat ik om te kunnen annuleren toch 1/3 van de aankoopprijs dien te betalen.
Ik begrijp dat er overal vertragingen zijn door verschillende omstandigheden. Ik zou het dan ook minder erg gevonden hebben mocht men mij correct meegedeeld hebben dat er een verlate levering mogelijk zou zijn. Bij de aankoop werd hier echter niet over gesproken. Ik heb dan ook geen enkel vertrouwen meer in deze firma, en hun dienst na verkoop.
Casenummer 244966
Eind september 2021 ontving ik mijn aangeschafte fiets van Stella. Deze koste € 2000,00
Na een maand braken er spontaan 4 spaken en ontstond er een enorme slag in het achterwiel.
Na dagen van bellen kwam na twee weken de onderhoudsservice aan de deur. De afspraak was dat het achterwiel vervangen zou worden. Dit gebeurde niet maar de monteur heeft het achterwiel opnieuw gespaakt en de slag uit het achterwiel gehaald.
Na enkele dagen spongen er spontaan weer twee spaken kapot.
Nu weer, na lang proberen iemand aan de telefoon te krijgen, kwamen ze de fiets op 15 december ophalen.
Ik had een leenfiets geëist omdat ik de fiets iedere dag, voor mijn werk nodig heb. Wederom had ik telefonisch de afspraak dat er een nieuw achterwiel gemonteerd zou worden. 37 dagen later!!! Krijg ik mijn fiets weer terug, en wat denkt u? Nee, wederom geen nieuw achterwiel.
Ik had Stella al eens gemaild dat ik een slechte recensie zou gaan schrijven. Daarop is nooit antwoord gekomen. Ik heb het toen maar gelaten voor wat het is maar nu, nadat ze voor de tweede keer hun afspraak NIET nakomen, ben ik toch maar eens gaan schrijven.
Mensen, koop bij Stella nou geen dure fiets online want de service is belabberd en iemand aan de telefoon krijgen duurt dagen. Ook nooit een enkele reactie op mijn mails ontvangen.
Als er nu weer een spaak breekt in mijn achterwiel, dan sta ik niet meer voor mezelf in.
Bah! Zo jammer dit.
Tot drie keer toe contact gehad met Stella. Alle keren ergernis. Zowel telefonisch als in de showrooms.
In de 1e confrontatie: (telefonisch, na 43 min. wachttijd) zei de telefonist: “Ach ja, al die zeurende mensen op zaterdag. Laat ze op de website kijken met hun domme vragen”.
2e ontmoeting (vooraf afspraak gemaakt in Naarden).
De verkoper bleef zitten waar hij zat: “Waar komt u voor?”
(Nou ja!)
Ik: “Hoe is uw naam?”
“Wat maakt dat uit? U komt toch voor een fiets?”
Proefrit gemaakt.
“Die fiets is er niet meer in het blauw. U kunt die witte kopen.”
U hóeft hem niet kopen hoor; het mág”
Toch nog maar eens gebeld met hoofdkantoor.
Ik: “Met wie spreek ik?”
Hij: “Is dat belangrijk?” Met veel moeite naam losgepeuterd.
“Fiets is er wél in het blauw. Kan drie weken duren. Komt u maar naar onze showroom.”
Drie dagen later reed ik dus naar Nunspeet (45 min.rijden). De verkoper met wie ik een afspraak had, die mij vroeg speciaal naar hèm te vragen, is op vakantie!!
Helaas, de fiets is er NIET in het blauw. Komt ook niet meer”¦
En ik kom ook NOOIT meer bij Stella!!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Stella Fietsen een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 60 beoordelingen geplaatst over Stella Fietsen. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,9 gekregen, waarbij 39% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Stella Fietsen actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Stella Fietsen reviews? Dan kunt u naar de website van Stella Fietsen gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.